Fortrolighedspolitik

Finklusiv ApS er en virksomhed registreret hos Erhvervstyrrelsen

Vores hjemmesideadresse er

Vi behandler dine data, når vi skal udføre en kontrakt, og vi behandler dine data, så længe det kontraktmæssige forhold til dig er i kraft og i de fem år efter afslutningen af ​​nævnte forhold. Dette resulterer i, at vi bliver nødt til at behandle dine data med henblik på at give dig både tjenesterne og for at udføre vores forpligtelser i henhold til servicevilkårene og -betingelserne.

Med forbehold for at indhente dit samtykke, og så længe du ikke trækker et sådant samtykke tilbage, kan vi også behandle dine data til følgende formål:

a) For at besvare anmodningerne kan du henvende dig til os, når du kontakter os;

b) At behandle information opnået gennem cookies, som beskrevet mere detaljeret i cookiepolitikken og underlagt de vilkår, der er beskrevet deri;

c) Til profileringsformål baseret på din adfærd og hvordan du gennemsøger webstedet og bruger tjenesterne, hvilke sider du har besøgt, og til at opbygge publikum. Bemærk, at vi muligvis profilerer brugere ved hjælp af cookies. 

d) Vi kan berige de data, vi har om dig, ved at indhente oplysninger fra en udvalgt tredjepart til databerigelsesformål, forudsat at du har givet os forudgående tilladelse. Berigende data giver os mulighed for at analysere en dybere delmængde af data, hvorfra vi kan præsentere personaliseret indhold.

Når vi er nødt til at overholde en juridisk forpligtelse, der gælder for os fra tid til tid, såsom dem, der er angivet i skatter og hvidvaskningslove og regler. I sådanne tilfælde behandles dataene kun i de perioder, der er angivet i nævnte love, og slettes derefter.

Endelig kan vi også behandle dine data for at beskytte vores legitime interesser, så længe de nævnte data er strengt nødvendige for at opfylde nedenstående mål, nemlig:

a) Til at gennemgå, overvåge, undersøge og analysere, hvordan man forbedrer tjenesterne og / eller webstedet samt holder vores tjenester og webstedet sikkert og operationelt og forhindrer misbrug (f.eks. svindel, spam, phishing-aktiviteter osv. ). Dette kan omfatte at vi sender dig spørgsmål for at vurdere eventuelle problemer i tjenesten eller vide, hvordan du forbedrer din brugeroplevelse. De interesser, der står på spil, er at sikre et korrekt og sikkert miljø for både andre brugere og os, idet disse interesser prioriteres frem for dine legitime interesser (vi er nødt til at skabe og vedligeholde et miljø, der er i overensstemmelse med loven, andre parters legitime interesser, hvad andre brugere kan forvente fra vores ende, og for at beskytte andre brugeres sikkerhed, når de får adgang til webstedet og bruger tjenesterne);

b) Udover enhver kommerciel elektronisk og ikke-elektronisk kommerciel kommunikation, der sendes, når vi har fået dit samtykke som nævnt ovenfor, kan vi også sende dig den slags kommunikation, når du er vores klient. I dette sidste tilfælde sender vi kun oplysninger, der tilhører os, og vedrørende tjenester og / eller produkter, der er identiske med eller ligner dem, du har indgået kontrakt med os. I disse tilfælde har vi en legitim interesse i at behandle dine kontaktoplysninger for at holde dig informeret om nogen af ​​vores produkter og tjenester, hvilket er forrang for denne interesse i forhold til din ret til personoplysninger i betragtning af de pågældende datas ikke-følsomme karakter og det faktum, at kontraktforholdet med vores kunder resulterer i, at disse kunder forventer denne form for kommunikation; og

c) Efter dissociation af de data, vi har, for at være umulige at blive associeret med dig eller nogen anden person, og til at udføre statistisk og anden analyse af oplysninger, vi indsamler (tekniske og metadata) til at analysere og måle brugeradfærd og tendenser, for at forstå hvordan folk bruger vores tjenester for at forbedre og optimere vores ydelse af sådanne tjenester.

3.3. I hvilket omfang kræver vi adgang til dine personlige data?

Vi er nødt til at behandle dine personoplysninger for at udføre de juridiske og kontraktmæssige forpligtelser, der er nævnt i afsnit 3.2 ovenfor. Ellers er vi ikke i stand til at give dig tjenesterne og / eller adgangen til webstedet. På den anden side er databehandling ikke juridisk påkrævet for databehandling, der afhænger af dit samtykke eller vores legitime interesser.

3.4. Hvilke virksomheder har adgang til dine personlige oplysninger?

Vi deler dine oplysninger med vores tjenesteudbydere, som hjælper os med at levere tjenesterne til dig, i hvilket tilfælde disse tredjeparter er forpligtet til at overholde vores interne standarder, politikker og tekniske og organisatoriske foranstaltninger, der sikrer, at dine data er beskyttet og holdes fortrolige til enhver tid og kun i overensstemmelse med og i det omfang det er tilladt i denne fortrolighedspolitik.

Når du giver os tilladelse til det, kan vi også dele dine data med andre virksomheder, så de kan behandle dataene til andre formål, som forklaret mere detaljeret, når vi beder om dit forudgående samtykke. Derudover kan dine data blive behandlet af tredjevirksomheder til formålene og i de områder, der er nævnt i cookiepolitikken

Vi kan også dele dine oplysninger med kompetente domstole og myndigheder, når vi er juridisk forpligtet til at gøre det (for eksempel at lade sådanne organer undersøge, forhindre eller handle mod ulovlige aktiviteter), eller vi er nødt til at gribe ind for at beskytte vores rettigheder eller tredjeparts rettigheder.

3.5. I hvilke områder kan dine personlige oplysninger behandles?

Dine oplysninger overføres, behandles og opbevares udelukkende i Danmark. 

3.6. Dine rettigheder

Du har til enhver tid ret til at trække dit samtykke tilbage. Du har også ret til at anmode om adgang til og rettelse af eller sletning af dine personlige data eller begrænsning af behandlingen eller til at gøre indsigelse mod behandling samt retten til dataportabilitet. Bemærk, at hvis du vælger at annullere dine data, slettes din konto, og alle data på din konto slettes permanent fra vores systemer. Du kan når som helst indgive en klage til Datatilsynet .

Vi giver dig mulighed for når som helst at udøve ovennævnte rettigheder ved at sende os en e-mail (kontakt@finklusiv.dk).

3.7. Opdatering af dine oplysninger. E-mails og kommerciel kommunikation.

Du kan opdatere alle oplysninger, vi måtte have fra dig, ved hjælp af kontoindstillingsområdet eller ved at sende os en skriftlig meddelelse som beskrevet i afsnit 3.6 ovenfor. Husk, at det er din pligt at holde oplysninger opdateret, så vi korrekt kan levere tjenesterne til dig, og du forpligter dig til at kontrollere de oplysninger, du har givet os fra tid til anden for at sikre, at de er korrekte.

Som forklaret i afsnit 3.6 ovenfor har du ret til at bede os, nu eller når som helst, om ikke at sende dig nogen form for e-mails eller kommerciel kommunikation. I det omfang kan du enten ændre kommunikationsindstillingerne på din kontoindstillingsside eller kontakte os som beskrevet i afsnit 3.6 ovenfor. Bemærk, at dette ikke forhindrer afsendelse af e-mails eller anden kommunikation relateret til tjenesterne, da disse meddelelser er nødvendige for at udføre det forhold, vi har med dig.

4. Hvordan behandles de data, vi indsamler på dine vegne?

4.1. Vi behandler kun personlige data, som vi måtte have adgang til som et resultat af leveringen af ​​tjenesterne i overensstemmelse med instruktionerne i servicevilkårene og andre, som du fra tid til anden giver os skriftligt. Skulle vi have rimelig grund til at tro, at nogen af ​​dine dokumenterede instruktioner er i strid med europæiske databeskyttelseslove, informerer vi dig punktligt, så du skriftligt kan bekræfte denne instruktion. Vær opmærksom på, at i tilfælde af en sådan bekræftelse skal du bære alle konsekvenser, der skyldes, at denne instruktion er i strid med loven, og du skal forsvare, skadesløsholde og holde os uskadelig for alle omkostninger (inklusive advokatsalærer), bøder eller sanktioner eller skader, der skyldes vores udførelse af den anfægtede instruktion.

4.2. Vi vil sikre, at alle medarbejdere, der er autoriseret til at behandle personoplysninger, har forpligtet sig til fortrolighed eller er underlagt en passende lovpligtig fortrolighedsforpligtelse.

4.4. For at give dig tjenesterne er vi muligvis nødt til at bruge nogle tjenesteudbydere, vi allerede er afhængige af, samt ansætte nye i fremtiden. Disse virksomheder behandler kun dataene i det omfang, det er nødvendigt for at yde tjenesterne, og vi indgår skriftlige aftaler med dem for at sikre, at de nævnte virksomheder overholder forpligtelserne i dette afsnit 4 og gennemføre alle nødvendige sikkerhedsforanstaltninger for at sikre tilstrækkelig beskyttelse af dataene.

I tilfælde af at vi ønsker at ændre en af ​​disse tjenesteudbydere af en anden, eller at vi har brug for at ansætte nye virksomheder, har du ret til med rimelighed at modsætte sig sådanne ændringer eller nye udnævnelser i den ikke-udvidelige periode på 15 kalenderdage. 'Rimelig modsat' skal fortolkes som enhver udfordring, der er baseret på manglende overholdelse af de juridiske krav, der er fastsat i de europæiske databeskyttelseslove af den nye enhed, der skal ansættes. Under alle omstændigheder forbeholder vi os retten til at afslutte forholdet med dig, hvis vi ikke kan ansætte en underprocessor, der er nødvendig eller nødvendig for at levere tjenesten.

Virksomheden indgår skriftlige aftaler med alle underprocessorer, der beskæftiger sig med leveringen af ​​tjenesterne, herunder de sikkerhedsforanstaltninger og garantier, der kræves i henhold til den generelle databeskyttelsesforordning (EU-forordning nr. 679 \ 2016, "GDPR"), især med hensyn til gennemførelse af sikkerhedsforanstaltninger, der kræves i GDPR. 

Med hensyn til databrud, underretter vi dig uden unødig forsinkelse, når vi bekræfter, at der er fundet et databrud, der påvirker personoplysninger. Vi giver dig tilstrækkelige oplysninger til, at du kan opfylde eventuelle forpligtelser til at rapportere eller informere kompetente myndigheder eller registrerede. Vi vil med rimelighed samarbejde med dig og tage rimelige kommercielle skridt, som er instrueret af dig for at hjælpe med efterforskning, afbødning og afhjælpning af hver sådan databrud. For at undgå tvivl er du ansvarlig for både at indgive rapporter, der kræves i henhold til gældende lov, og underrette registrerede, og du skal forsvare, skadesløse og holde os uskadelige for alle omkostninger (inklusive advokatsalærer), bøder eller sanktioner eller eventuelle skader, som manglende handling på din side kan medføre.

4.8. Efter opsigelse af servicevilkårene sletter vi personoplysninger, medmindre andet kræves af loven.

4.9. Vi stiller alle nødvendige oplysninger til rådighed for at påvise overholdelse af forpligtelserne i dette afsnit 4 og give mulighed for og bidrage til revisioner, herunder inspektioner, udført af dig eller en anden revisor, som du har fået mandat til, og som ikke er en af ​​vores konkurrenter. Du accepterer, at du kun må udføre op til en (1) revision om året, undtagen hvis der er rimelig grund til at antage, at vi ikke udfører de forpligtelser, der er indeholdt i dette afsnit 4. Revisioner skal kun udføres i normal arbejdstid, og du bærer alle omkostninger bortset fra at det viser sig, at vi i væsentlig grad overtræder dette afsnit 4.

Sådan kontakter du os

Send en anmodning via e-mail til contact@finklusiv.dk

Ændringer i fortrolighedspolitikken

Vi kan ændre denne fortrolighedspolitik fra tid til anden. Alternativt kan vi offentliggøre eventuelle ikke-væsentlige ændringer af denne fortrolighedspolitik på webstedet med en meddelelse, der rådgiver om ændringerne inden ændringens ikrafttrædelsesdato. Vi kan også underrette dig om væsentlige ændringer af denne fortrolighedspolitik inden ændringens ikrafttrædelsesdato ved at sende en e-mail eller andet. Hvis du ikke accepterer nogen ikke-væsentlig ændring af denne fortrolighedspolitik, kan du opsige servicevilkårene.